28 Kasım 2007 Çarşamba

ENAYİMİYİZ....

Yaklaşık 1,5 yıldır hiçbir kolalı ve gazlı içecek tüketilmiyor evimizde. Ayranımız, meyve suyumuz, maden suyumuz, hoşafımız varken Amerikan icadı bu zararlı içeçeği içmiyorum. 1,5 yıl öncesine kadar Coca-Cola olmasada yerli bazı markaların gazozlarını tüketiyorduk. Ancak onlarında bizi kandırdığını öğrenince sigara gibi kötü bir alışkanlık olan gazoza elveda dedim.Kızıyorum...Müslüman bir ülkede gazoz satıcaksın ve bunların içinde alkol olucak nasıl şey bu yaaa...Bilmeden içtiklerimin hesabını nasıl vericem? artık sebep olanları Allah a havale ettim.Bilinçli bir tüketici olmaya özen gösteriyorum.Belli marka gıdaları almıyorum, Restaurantlarına gitmiyorum. Özellikle Donone, Tikveş, Namet, Apikoğlu, Dr.Oetker, Mcdonals, Pizza hot, Dominos Pizza, Starboxcafe, Nestle, Haribo vs... Bunlar asla almıyacağım markalar ve her tanıdığımada tavsiye ediyorum almamalarını, Dünyada kan döken ülkerin markaları bunlar, asla onlara paramı yedirmeyeceğim...

Hiç yorum yok: