26 Aralık 2007 Çarşamba

Üstümüze Ölü Toprağımı Serpildi


* Başımıza neler örülmek istendiği ve nasıl direndiğimiz görülmeli,
gelecek kuşaklar için ders teşkil etmeli ve uyanıklık sağlanmalıdır.
Zaten her şey unutulur, fakat biz her şeyi gençliğe bırakacağız...
O gençlik ki, hiç bir şeyi unutmayacaktır; gelecek umudunun ışıklı çiçekleri onlardır.
Mustafa Kemal ATATÜRK

Önderimiz seni çok özlüyoruz. Ancak Fikirlerin ve Inkılâpların bize daima ışık olacaktır. Senin izinden gelen laik, demokratik, aydın, türkoğlu türk gençler var biliyorum.Ve bu bayrak dalgalandıkça hep var olacak Aydınlık...mavi gözlerin, altın saçların, güzel yüreğin var olacak ülkemde, Türkiyemde...
Kitaplardaki yapraklardan seni koparmak istiyenler var, söylesinler bana zihnimden, fikrimden nasıl koparırlar seni...
Neslim var oldukça senin ülkünden, izinden gideceğiz.
Neslimede, senin Atalarımıza öğrettiğin andımızı öğreticez.

Türküm
doğruyum
çalışkanım
ilkem; küçüklerimi korumak,
büyüklerimi saymak,
yurdumu milletimi özümden çok sevmektir.
ülküm; yükselmek ileri gitmektir
Ey Büyük Atatürk!
Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim
Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Hersabah işyerime yakın bir okuldan öğrencileri Andımızı okurken duyuyorum.Ve mutlu oluyorum.
Biliyorum varsınız, benim gibi amerikadan ve ab den nefret eden, bu vatanı cennetimizi satmayacak, bir karış toprağımız uğruna canını verecek kadar seven, helal lokmasıyla karnını doyuran insanlar varsınız biliyorum...Artık uyanalım yalvarırımmm...

Hiç yorum yok: