4 Mart 2008 Salı

Bu Çok Başka....

Çok heyecanlıyım, anne olucam, bebeğim 12 hafta 5 günlük. Bu anlatılmaz bir duyguymuş, kalp atışlarını, kıpırtılarını hissediyorum artık,
Sevgilimle, sevgimizin çiçek açması bu.
Eşimde belli etmesede inanılmaz heyecanlı, devamlı benim rahat etmemi düşünüyor. Sütümü aksatmadan içmem için yoğun ilgi(baskı) gösteriyor. 2 aydır evimizi ve onu ihmal ettiğimin farkındayım.Ama okadar halsiz ve güçsüzümdümki... işe gitmek haricinde hiçbirşey yapamıyordum. (Neyseki Sevgilim gibi anlayışlı biriyle evliyim) Şu sıralar daha iyiyim heleki dr. kız olmabilir dediği an daha bir enerji geldi, açıkçası çok mutlu oldum. Tabii eşim hayal kırıklığında, dur canım kesin değilmiş diyor. Vakit geçmez oldu bu sıra, Zaman geçsede hayırlısı ile işin en zevkli kısmına gelsek yani alış-verişe, Henüz halamızın aldığı don ve atlet haricinde bişeyi yok. Eskiler ilk hamile olduğunu duyunca donansın diye don verirlermiş anneye, bizde geleneği bozmadık. Hamileliğin vermiş olduğu kilolar bana 3 ayda 3 kilo bakalı 9.ayın sonunda şişme balon gibi dolaşıcam bu gidişle, aslında çok dert etmiyorum çok kilo alsamda tek derdim yavrumun sağlıklı, huzurlu bir bebek olması,
Hayırlısı ile Aslı Meleğimizin kokusunu duymak istiyoruz babasıyla,

Hiç yorum yok: